FORUM Logo

Logo

S
sarah 20/05/2006 18:23
80.201.104*

VRAGEN ROND EXAMENS

eeeyz allemaal

ik heb eens een vraagje wat recht betreft. die wettekst die wij mochten meebrengen, weet iemand waar we die kunnen vinden? en is da de hele wettekst (alee ik ben totaal ni thuis in die dingen eigenlijk...) en heb ik da goed begrepen dat we onze spreekbeurt en die van de anderen niet moeten kennen (haleluja!!) ?

greets,

sarah

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6]

M
Marijke 20/05/2006 18:47
84.193.178.*
Weet ook niet welke wettekst dat was, zouden we ergens moeten vinden op internet, maar hij heeft geen website gezegd: gewoon patiëntenrecht intypen op google en je zou er vanzelf op komen, ofziets (maar ben daar nog nie mee bezig).

Onze voordrachtjes moeten we in ieder geval niet kennen.

Had ook nog een vraagske, maar dan over lezen. Ik weet totaal niet meer of er nu iets weg valt of niet.

Bijv. het gebruik van de codekraker (vanaf p64). Dat is toch dwaas om allemaal "van buiten" te leren.

Hoofdstuk 4 moeten wij dat kennen? Ik had daar in potlood bijgeschreven niet kennen, maar blijkbaar heeft ze daar toch vanalles over gezegd.

Soit ik kan er gewoon nie meer aan uit. En het is verdomd saai, dus ik hoop op goei nieuws, nl dat er iets weg valt

Blok ze nog goed

M
Marijke 20/05/2006 19:20
84.193.178.*
Heb een site gevonden met een wet betreffende de patientenrechten:
http://www.health.fgov.be/EMDMI/nl/Wetgeving/wet-rechtenPatient.htm

Y
yara 21/05/2006 22:43
84.193.173*
hmm hoofdstuk 4, daar weet ik niks van, tegenover de rest valt da nog mee, ik versta wat er geschreven sta... de andere hoofdstukken daarentegen, ik snap toch ni echt veel van diene cursus

ik heb wel op veel plekken geschreven da we de leerstof ni letterlijk moeten kennen, gewoon algemeen weten wa diene mens zijn visie of zo is of wa het doel van zijn programma is

kdenk ni da zij veel theorie gaat vragen, eerder vergelijkingen tussen programmas en toepassingsvragen, wat het er dus nog moeilijker op maakt :s

van de codekraker heb ik die laatste stukken trouwens ook ni gelezen, hebbe we ook ni echt gezien in de les en zou maar stom zijn moeste we haar programma super gedetailleerd moeten kenne en van de rest dan bijna niks

ik vraag me soms af hoe da da komt da die haar lessen zo interessant waren en die cursus dan weer zo saai da ge der ni langer dan 20 min aan een stuk naar kunt kijken

y.

S
sarah 22/05/2006 12:06
193.190.88.*
ze zei dat je niets letterlijk moest kennen maar alles moest kunnen toepassen, maar ik vind da ne verschrikkelijke cursus, kheb de moed ni om er aan te beginne voor vrijdag zene.
nog vraagje: moeten wij bij cerebrale parese da heel gekopieerd stuk van gedragsneurologie van het kind kennen? ik hoop zo hard van ni, want das ook een wreed vak zene, me al die slides en die boek en al die tussenvoegsels me die moeilijk woorden, jukkes. en staat da vak alleen of is da ne cluster?

A
An 22/05/2006 14:43
81.247.99*
de patiëntenrecchten mag je inderdaad meenemen. Ik weet ook niet hoe uitgebreid die mogen zijn

Van leerstoornissen weet ik ook niet wat je moet kennen. Je kan altijd eens een poging doen om te mailen e (maar voor ons keuzevak heeft ze nog altijd niet teruggemaald na twee weken..)

En kan er iemand mij de slides van cerebrale parese 9 en 10 bezorgen. Mijn pc loopt daar telkens bij vast. (stuur maar door naar AnMeeus@tiscali.be)

EN heeft er iemand dat van eten en drinken in een versie die je deftig kan afdrukken en niet in 35 bladzijden.

M
Marijke 22/05/2006 15:34
84.193.178.*
Bij die pdf-file van eten en drinken moet ge eens kijken bij uw afdrukopties: 2 of zelfs 4 bladzijden afdrukken op één pagina. Ik heb dat toch zo gedaan, want anders is dat inderdaad nogal lang.
Als het niet lukt kunt ge het nog altijd eens kopiëren van mij.
An de slides van cer par 9-10 heb ik doorgestuurd.
Blok ze!

S
sarah 22/05/2006 20:20
193.190.88.*
moeten wij bij hoofdstuk vijf van sociale administratie van gailly ook bijlage 5 kennen (KBvan de audio's?) , want ik dacht da we een deel van audio mochte late valle ma ik heb daar wel in aangeduid tijdens de les duswe hebbe da wel bekeken

V
veerle 23/05/2006 12:21
193.190.88.*

Is het normaal dat er bijlagen ontbreken in de cursus van lezen? (effe checken)

M
Marijke 23/05/2006 13:38
84.193.178.*
heb opgeschreven dat wij de bijlage van audio van hoofdstuk 5 niet moeten kennen en de audioloog in het werkveld viel voor ons ook weg.

Weet er iemand wat er allemaal weg valt van psychodiagnostiek???

A
An 24/05/2006 18:09
81.245.53*
Psychodiagnostiek: valt weg:
- 3.1.4
-3.1.5
- 3.1.6
-3.2
-3.3
-4.5
-6

Sociale administratie
- Hfst 7 de audioloog in het werkveld idd niet kennen
- Bij hfts 5 heb ik bijgeschreven dat je de bijlagen van audio niet moet kennen (dus KB audio niet). Dit heeft ze vorige week gezegd. Maar tijdens de les heb ik erbij geschreven: niet alles kennen, wel de vermelde zaken in de les , dus ja een beetje tegenstrijdig.

Lezen;
Ik heb eventjes gekeken en de nummers van de bijlagen kloppen in ieder geval al niet. Maar voor de rest heb ik de cursus nog niet bekeken en weet ik dus niet echt of het klopt...

Cerbrale parese:
DAt ven gedargsneurologie moet je niet helemaal kennen. Wel p 78-79-88, zo heb ik het ergens opgeschreven maar ik weet niet meer of het tot en met is of enkel die pagina's. Maar dat deeltje hoort zo bij dat pyramidaal systeem enzo. En ik denk meer lezen om dit dan extra te begrijpen, want dat was precies wle redelijk belangrijk.
Maar het is inderdaad een verschikkelijke curcus om te leren amai.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 123456
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |