FORUM Logo

Logo

S
sara 07/06/2005 08:28
82.174.16*

NKO

iemand een idee hoe het examen zal opgesteld worden???

we zullen maar verder leren zekr? :< :>

groetekus

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4]

K
katia 09/06/2005 15:42
193.190.88.*
dag mannekes,

Gitte, Kirsten en ik hebben hierjuist een mailtje gestuurd naar Bafort (van NKO) om ons beklag te doen over het examen.

Ziehier het mailtje:

Beste Mevrouw Bafort,

Wij, studenten van het 2de jaar logopedie aan Vesalius, hadden gisteren van uw vak examen. Na het afleggen hiervan waren we allemaal nogal teleurgesteld. Dit omdat het examen slechts uit 10 multiple choice vragen bestond waarvan er 3 niet in de cursus stonden. Het betreft volgende vragen:

- Welke van deze aandoeningen veroorzaken een verlamming van de aangezichtszenuw? (alleen bij cholesteatoom staat dit in de cursus vermeld)

- Wat kan huidkanker veroorzaken?

- Waar ontstaat de bloeding bij een septumhaemotoom? (onze nota's hieromtrent zijn nogal uiteenlopend)

Velen onder ons verwachten hierdoor een slecht resultaat omdat wij deze vragen toch naar goeddunken hebben ingevuld. Vermits de giscorrectie van toepassing is vrezen velen een herexamen voor uw vak.

Vooraleer we naar de ombudsdienst stappen, wilden we u hiervan eerst op de hoogte brengen zodat u eventueel zelf maatregelen kan treffen.

In afwachting van een gunstig antwoord,

Vriendelijke groeten,

Studenten 2de jaar logopedie aan Vesalius

We hebben dit in naam van ons allen gedaan met E-mail adres logopedie_studenten@yahoo.com.

We hopen dat ze antwoordt.

xxx

E
evelyn 09/06/2005 17:06
193.190.88.*
jullie hebben gelijk!!

ik vind het erg dat ze vragen stelde die niet eens in de cursus staan!! dat zijn gewoon 6 punten dat ze voor haar plezier eens aftrekt...

ze had toch gezegd dat we enkel de cursus moesten kennen!!!

ik vind het goed dat jullie haar eerst een mail gestuurd hebben, anders komt het zo aanvallend over...

en nu maar hopen dat ze snel een antwoord geeft!!

hou mij (ons) zeker op de hoogte)

E
emelien 09/06/2005 17:38
213.118.63.*
heykes,

heb zojuist jullie mail gelezen en ik denk da mevr. Bafort eens goed zal slikken na het lezen van jullie mail! zo zware paté! kvind dat het nogal cru overkomt en dat jullie haar precies onder druk zetten + ik kan jullie enkel gelijk geven over de vraag van de aangezichtszenuw.

p.s.: sorry dat ik het niet eens ben met jullie --> zelfs al ga ik zelf ook gebuisd zijn.

K
katia 09/06/2005 17:46
193.190.88.*
Ik vind dat we nog heel vriendelijk gebleven zijn. We hebben haar toch niet aangevallen. Ik vond haar examen veel oneerlijker dan dit mailtje.

Ma bon, we zullen we zien wat ze antwoordt. Als ze al antwoordt.

Leert nog goed allemaal.

xxx

E
emelien 09/06/2005 18:21
213.118.63.*
zeg,

kan iemand mij het mail adres van Mevr. Bafort eens geven. Ik ga nu toch wel eens een mailtje sturen met de vraag wat het antwoord was van die gezichtzenuw --> oma, otosclerose of meniere. Ben daar nu wel nieuwsgierig naar.

blokt nog goed é!

p.s.: bij mij lukt het alvast niet om audio te leren.

toedeloe! x

E
emelien 09/06/2005 19:22
213.118.63.*
tis al in orde ze!

dada

M
Marijke 09/06/2005 21:08
84.194.181.*
het antwoord op de examenvraag van de aangezichtszenuw is die met otitis media. Wist het ook ni ma heb het opgezocht op internet. En stond daar dat ge van een zware otitis media ook een aangezichtsverlamming krijgt.

Groetjes,

Marijke

Y
yara 10/06/2005 15:17
193.190.172.*
ik vind het nogal spijtig dat jullie meteen een mail naar mevr bafort hebben gestuurd, ik zou persoonlijk zoiets eerst met de ombudsdienst regelen, die weet hoe ze zoiets aan moeten pakken, hebben er ervaring mee

ik was het eigenlijk ook niet echt eens met het feit dat er 3 vragen niet in de cursus staan

10 vragen stellen is echter wel heel weinig, volledig akkoord en ik ben er ook achtergekomen dat ze niet zomaar -1 als correctiefactor mag gebruiken, volgens mij moet het -0,5 zijn

ik hoop dat die mail naar haar niet in ons tegendeel zal spelen, het is spijtig dat het in naam van heel de logo was terwijl het zeker niet met iedereen besproken werd

ik snap jullie standpunt echter wel

Y.

M
marit 10/06/2005 15:17
193.190.172.*
ik hoop dat het otitis media is, want dan heb ik het juist

wat betreft da mailtje... ik begrijp wel dat jullie teleurgesteld zijn in dat examen, ik ook trouwens, het is echt oneerlijk om 10 zulke meerkeuzevragen te stellen, maar als jullie nog eens een mailke sturen uit naam van iedereen, laat dat dan op voorhand weten, zodat het ook uit naam van iedereen IS, en ook de audio heeft hetzelfde examen gekregen

maar voor de rest snap ik het wel

E
Els 10/06/2005 20:50
81.83.68.*
Heyla,

Ik vond het examen van NKO ook niet echt gemakkelijk, maar om nu zo ne mail te sturen naar die vrouw vind ik wel wat overdreven. En zeker dat het in naam van het volledige 2de jaar was terwijl bijlange niet iedereen daarvan op de hoogte was en het er ook niet mee eens was! Ik wil geen ruzie met iemand, maar dit moest me even van het hart!

Nog veel blokgenot iedereen!

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 1234
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |