Curcussen moeten we dus op de BME gaan kopen. Ik denk dat het oorspronkelijk de bedoeling was om dat vandaag te doen, maar dat BME dat heeft overgepakt of zo..
En ons boeken krijgen we morgen, dat zijn er twee en Corthals gaat die halen voor ons. Dus morgen moet je 30 euro meenemen.
zeg moeten wij bij bespreking tests nu alleen de tests bespreken die ze op stage hebben? want nu sta er in het vademecum ni bij 'ook de tests uit de dossierstudies en tests van andere disciplines'. komt dat tegen, ze besparen ons een beetje werk!!
pff seg ik bespreek de andere test niet ze, waar ben je dan mee bezig. En die test heb je ook niet zomaar ter beschikking e. De test van de logo wel die in je dossierstudie voorkomen en als je die daar kan inkijken, maar andere...
Alle ja ik weet het niet ze, je kan dat best eens aan je stagebegeleiding vragen.
Is er iemand al begonnen met die opdracht voor sociale organisatie en administratie? Die eerste vraag vind ik wel op de gegeven website, maar die andere twee vragen nie! Heeft iemand die vragen wel kunnen oplossen en waar heb je de antwoorden dan gevonden?
ik heb het toch gevonden. Voor diegene die er ook moeite mee hebben: Je kan de antwoorden vinden bij edulex, maar je moet echt goed zoeken. Ik zou zo zeggen veel succes ermee!